Banner
Banner

Faydalı Məlumatlar

Novruz bayramınadək arıqlamaq üçün - 7 SADƏ TÖVSİYƏ

Novruz bayramınadək arıqlamaq üçün - 7 SADƏ TÖVSİYƏ
16:15 20 Fev 2021

Qarşıdan xalqımızın milli bayramı olan Novruz gəlir. Bir qayda olaraq bayram süfrələrimiz, şirin, yağlı təamlarla dolu olur ki, bunlar da kilo almağa kifayət qədər təsir edir. Elə isə artıq çəkidən xilas olmaq üçün indidən hansı tədbirləri görmək lazımdır? Tibb.fed.az xüsusi əmək sərf etmədən arıqlamağın ən sadə 7 üsulunu təqdim edir.

Kiçik bir dəyişiklik böyük nəticələrə səbəb ola bilər!

Sürətlə arıqlamaq təbii ki, mümkün deyil, amma müvəffəqiyyətin açarı kiçik və ən əsası nizamlı səylərdir. Bu gün edə biləcəyiniz ən sadə addımlara diqqət yetirin və sadəcə bir həftə ərzində ilk nəticələri görə biləcəksiniz.

Azdan başlayın

Əksər hallarda arıqlamağa qərar verərkən möhtəşəm dəyişikliklər planlaşdırırıq: çoxlu idman, yalnız sağlam qidalanma, alkoqol qəbul etməmək ... Əgər özünüzə verdiyiniz vədlərə əməl etməyi bacarsanız, sözünüzə və iradənizə hörmət qoysanız məqsədə çatacaqsınız. Buna görə də, qidalanma mütəxəssisləri bu prosesə az işlə başlamağı məsləhət görürlər - daha doğrusu, gündə bir dəyişiklik ilə. Tutaq ki, hər gün zülalla zəngin bir səhər yeməyi etməyə başlayırsınız. Və ya işdən sonra qısa bir gəzintiyə çıxın. Və ya kifayət qədər yatmaq - bir sözlə, hər dəfə bir yaxşı vərdiş əlavə edin. Və sonra başqa biri. Və daha sonra.

Su və qəhvə için

Oyandıqdan dərhal sonra bir stəkan su və səhər yeməyinizi bitirmək üçün bir fincan qəhvə maddələr mübadiləsini sürətləndirməyə kömək edən sadə, lakin olduqca təsirli addımlardır. Axşam bir stəkan su hazırlayın ki, yuxudan oyandıqdan sonra ilk növbədə içə biləsiniz – bu, gecə itirilən nəmin və maddələr mübadiləsinin bərpa olunmasına kömək edəcək (biz yuxuda olanda təxminən yarım litr su itiririk). Və qəhvə kilo vermək üçün ən yaxşı içkilərdən biridir. Çəkinizi nəzarətdə saxlamaq istəyirsinizsə, gündə üç-dörd fincan qəhvə için.

Fındıq yeyin

Fındıqlara "kalorili bomba" deyilir və bu misalda həqiqət var - ancaq arıqlamağa kömək etmələri də doğrudur. Birincisi, qoz-fındıqda tam qidalanma və sağlam maddələr mübadiləsi üçün vacib olan faydalı yağlar çoxdur. İkincisi, mükəmməl doyururlar və buna görə də əla qəlyanaltı seçimi ola bilər.

... və alma

Bu çəhrayı meyvələr sürətlə arıqlamaq istəyən hər kəs üçün zəruridir. Alma və armudda olan xüsusi bir lif olan pektin mədənin dolmasına kömək edir və aclığı boğur. Və yeməyinizi bir alma ilə bitirsəniz, daha uzun müddət toxluq hiss edəcəksiniz.

Kifayət qədər yeyin

Kilo verməyə çalışarkən edə biləcəyiniz ən pis şey aclıq çəkməkdir. Kalori çatışmazlığında metabolizma yavaşlayır və istənilən kalori enerjiyə deyil, yağa çevrilir. Buna görə ehtiyac duyduğunuz kalorini əldə etmək çox vacibdir. Onu isə yalnız düzgün, sağlam qidalarla gətirmək lazımdır.

Çox yatın

Çox yat, rahat yat - və yaxşı yat. Yataq otağınızı sərin və təzə saxlayın, pərdələri qalın saxlayın və mobil telefon, planşetinizi yataq otağına götürməyin. Nə qədər dərindən yatırsınızsa, düzgün qidaları seçmək daha asan olur və maddələr mübadiləsi daha sürətli olur.

Boşqablarınızı dəyişin

Əslində düşündüyümüzdən daha az qidaya ehtiyacımız var: doyma siqnalı bir az gecikmə ilə beyinə çatdığından, adətən ehtiyacımızdan çox yeyirik. Çıxış yolu? Kiçik boşqablarda yemək yeyin. Cornell Universitetinin mütəxəssisləri tərəfindən aparılan bir araşdırma göstərib ki, kiçik boşqablarda yemək yemək 7% az yeməyə və aclıq hiss etməməyə köməklik edir. 

Banner
Banner

Rəy bildir

Reyting əlavə et:

Digər xəbərlər

Banner